Artykuły

Agencja kreatywna – jak pozyskać klientów?

Category: Reklama

E- commerce jest wszędzie, a do końca 2027r. szacuje się blisko pięciokrotny wzrost w porównaniu do momentu wejścia w digital handlu detalicznego. Jak odnaleźć się w cyfrowej rzeczywistości, a tym samym wyznaczać trendy i kreować nowe modele biznesowe? Przedstawiamy kilka metod, które pozwolą efektywniej nawiązywać współpracę z nowymi partnerami biznesowymi oraz budować sieć klientów.

Agencja reklamowa na rynku e- commerce

agencja kreatywna poznańDzięki wnikliwej analizie zachowań konsumenckich poprzez obserwację ich zachowań w marketplace firmy mogą budować nowe strategie, które charakteryzują się trwałą przewagą konkurencyjną, a w efekcie proponować nowe produkty, dopasowane do potrzeb i oczekiwań konkretnych grup odbiorców.Poza klasycznymi sposobami promocji działań przedsiębiorstwa takimi jak ulotki, plakaty czy wizytówki niezwykle skuteczną strategią stosowaną przez doświadczonych marketerów jest tzw. storytelling, który polega na budowaniu długotrwałych doświadczeń z klientem. Na skutek nieszablonowych projektów reklamowych konsumenci o wiele lepiej zapamiętają dany produkt lub firmę. Kolejnym sposobem na nawiązanie relacji z potencjalnym klientem czy partnerem biznesowym jest organizacja eventów lub szkoleń branżowych, a co za tym idzie współpraca ze specjalistami aktywnie działającymi w danej branży, których obecność np. w roli prelegentów. Wspólne podejmowanie kreatywnych projektów biznesowych to świetna promocja dla obydwu stron. Jeżeli interesuje nas agencja kreatywna Poznań to jedno z najpopularniejszych miejsc, w którym systematycznie odbywają się ciekawe eventy branżowe oraz ciekawe targi.

Udział w wydarzeniach to świetna okazja do tego, aby poszerzyć swoją sieć kontaktów oraz przedstawić swoją ofertę również klientom detalicznym. Współpraca z agencją kreatywną to świetny pomysł dla każdego przedsiębiorcy, który dopiero zaczyna swoją przygodę z biznesem lub organizacji, która myśli o poszerzeniu swojej działalności o wejście na rynek e- commerce.