Artykuły

Promocja wydziału medycyny weterynaryjnej

Category: Reklama

Jak co roku, w związku z uczelnianymi dniami otwartymi, nasz wydział był zobowiązany do zorganizowania swojego stoiska promocyjnego. Zaangażowali się w to ludzie przede wszystkim z samorządu, ale znalazło się też kilka osób spoza tego kręgu, którym w smak było otrzymanie w zamian zwolnienia z ćwiczeń. Bonusowo, wsparł nas w tym roku producent jednej z popularnych karm dla zwierząt.

Stanowisko promocyjne dla wydziału weterynarii

lada promocyjnaŁącznie do naszego wydziału należały dwa stanowiska – typowo wydziałowe i wcześniej wspomnianego producenta. Nasza wystawka udekorowana została w barwy wydziału, to jest ciemną zieleń i biel. Wystawione zostały koszulki ze studenckich juwenaliów z poprzednich lat, przykładowe narzędzia stosowane do badań, których starsi studenci pokazywali zastosowanie, zdjęcia z ćwiczeń, konferencji i kół zainteresowań. Zainteresowani dostawali gadżety promocyjne i ulotki informacyjne dotyczące programu nauczania i osiągnieć studentów. W ciągu trwania Dni Otwartych zorganizowano też trzy konkursy dotyczące wiedzy na temat zwierząt, w których nagrodą były koszulki z logo wydziału. Przy lada promocyjna należącej do producenta karm, oferowano z kolei próbki produktów i opowiadano o prawidłowym żywieniu naszych podopiecznych. Za wypełnienie ankiet na ich temat, można było nawet dostać kubek, a przyszli studenci otrzymywali dodatkowo 10% rabatu na prenumeratę prestiżowego magazynu weterynaryjnego. Chwalili się również organizowanymi przez nich konferencjami na terenie uczelni, na które ściągali fachowców z całego kraju.

Zainteresowanie naszymi stoiskami było spore, jednak nie tak duże jak w poprzednich latach. Wydaje mi się, że mogło to być związane nieco z mniejszą przebojowością naszych prezenterów, w porównaniu z sąsiednimi stoiskami. Na szczęście, patrząc po corocznych statystykach, i tak o jedno miejsce na studiach będzie walczyć kilku świeżo upieczonych maturzystów.