Artykuły

walizki kabinowe

Wyjazd do Chorwacji z walizką puccini

Category: Sklep

Po ślubie z mężem planowaliśmy wyjazd do Chorwacji.W sumie nie jechaliśmy tam sami a z gronem najbliższych przyjaciół. Uważam zresztą, że jest to fajniejszy sposób na spędzenie urlopu po ślubie. Zawsze gdy jest więcej osób jest po prostu weselej. W sumie z mężem byliśmy już razem dziesięć lat i tak naprawdę mieliśmy za sobą wiele wypadów tylko w dwójkę.

Walizki kabinowe są wytrzymałe

walizki kabinoweNie mogłam się już wprost doczekać tego wyjazdu. Musiałam tylko kupić jeszcze walizki puccini bo po ostatnim urlopie nasza walizki zniszczyły się. W tym roku wiedziałam, że chcę kupić tym razem stylowe walizki kabinowe bo po prostu są bardziej wytrzymałe. Te puccini walizki z tego co czytałam w internecie mają bardzo dobre opinie. Dlatego też stwierdziłam, że kupię właśnie takie. W sumie cena takiej puccini walizki nie jest wcale aż tak wysoka. Dla mnie cena za walizki puccini jest jednak dosyć istotna. W sumie jeśli są tańsze niż myślałam to kupię jeszcze torebki puccini bo bardzo mi się spodobały. Są kolorowe i będą świetnie pasowały do moich letnich sukienek, które chcę wziąć do Chorwacji. Wiedziałam, że koleżanki z którymi jadę będą zazdrościły mi takiej torebki. Mąż zresztą od razu stwierdził żebym kupiła sobie to co tylko chcę. Także korzystając z tego, że mogę kupić co chcę kupiłam jeszcze nowy strój i wspaniały kapelusz na plażę. Do Chorwacji mieliśmy jechać kilkoma samochodami. W sumie nie byłam zadowolona z tego powodu, że będziemy jechać tyle godzin samochodem. W końcu to będzie naprawdę męcząca podróż. W sumie ja może się prześpię podczas podróży.

Jednak mąż będzie kierowcą razem z mężem koleżanki i myślę, że będzie bardzo zmęczony. Jednak w końcu jedziemy na wakacje i wszyscy będziemy mieli okazję do wypoczynku i wyspania się. Po prostu opcja jazdy samochodem jest tańsza.